SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

3 Jun 2009

aku & ANAK


semalam seharian suntuk aku dan anak-anak menghabiskan masa bersama....bersama kat luar ya...walhal mmg kami selalu bersama...hi hi hi
since dr pagi sampai maghrib baru balik rumah...hu hu..kemana tu..tak ke mana pun...aku juz bawa depa bersama p sekolah, sambil aku marking folio dan artwork PSV yang pelajar hantar last minute last FRiday hari tu...depa main berdua until 3 baru kami berkemas dan balik. Balik singgah Giant jap...singgah tgk promosi mesin jahit singer dan ke Giant.

kat giant hati aku dah tersangkut dengan toys ni...haha..rembat la...



pastu dalam kul 5 baru sampai area dekat rumah, g sebis keta lak..tukar signal yg rosak..bla bla...servis econ... singgah taska anak bayar yuran...sampai rumah kul 7. malam pulak hubby bawa kami g makan chicken chop kat ayub di kota damansara........



Tiada ulasan:

from wanie

from wanie