SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

3 Jun 2009

saya nak balik....


OKEY semua....kepada kawan2 yang sudi menziarah blog saya....hu hu...kami nak balik kampung a.k.a bercuti sampai mgu depan...........hari ni saya sibuk membasuh semua pakaian, melipat mengemas pakaian rumah juga.......dah kebiasaan, jika mahu ke mana2 kena make sure semua dah kemas dan clear...bukan apa senang hati bila balik nti ...

ini antara barangan yang bakal memenuhi bonet keta saya.......

  • hadiah-hadiah untuk pengantin baru ~ sempena nak ke majlis perkahwinan kan..
  • hadiah hari ibu untuk mak saya~ kalau tak hari ibu pun saya dan adik saya memang selalu belikan something pun.....tak kira kecil @ besar, murah @ mahai...
  • hadiah @ cenderamata untuk adik2 saya....... saya ada 5 adik tau...tp kat rumah yang sekolah ada 3..

~ yang ini pulak dua pasang kain khas untuk my lil sister - nadia 4 her baju raya, mak cakap nadia request warna hijau dan purple....

lain-lain barang....
  • kerja sekolah~saya
  • souvenir n3 b4 this..
  • eg yang blm di pos...sikit lagi nak wat finishing
  • ntah apa2 lagi yang nak saya bawa balik...
emmm....anak2 saya dah tak sabar nak jumpa nenek dan atuk dan pakcik makcik nya...puas saya menjawab hari ini....mereka b2 memang dah lama asyik tanya bila nak balik.....

saya juga ~ of course....miss my mom so much....

saya juga ~ akan balik meronda tempat jatuh saya....negeri kedah, kampung saya.....

saya juga ~ warghhhh banyoknya plan....

tak pa lah...jumpa saya lagi lepas saya balik ni na....

PSSStTT...adik saya yang ke 5, yang Study di Egypt sana bakal menempuh peperiksaan akhir....saya mendoakan beliau dan rakan2 seperjuangan di sana dapat menjalani peperiksaan dengan tenang dan berjaya....malam tadi dia msg saya mohon ampun dan maaf serta doakan dia...



Tiada ulasan:

from wanie

from wanie