SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

1 Jun 2009

aktiviti petang ni...


Habis kemas2 dan lipat kain..(walaupun tak habis)...teringat aku untuk siapkan terus buah tangan ni. Adik ipar akan melangsungkan majlis perkahwinannya hujung bulan nanti...dan besar kemungkinan aku tak dapat menghadirkan diri kecuali hubby kerana dia akan menjadi wali. Aku pula ada persekolahan ganti, kalau ganti biasa boleh la aku minta cuti tapi ganti dengan diadakan hari terbuka dimana ibu bapa akan datang untuk menandatangani kad rekod pelajar. Dan aku juga merupakan salah seorang guru kelas. Penyelaras tingkatan pula dah gantikan guru bersalin jika nak minta dia gantikan pun.

ok berbalik kepada buah tangan tadi...sebenarnya aku sumbangkan buah tangan iaitu coin purse berisi gula-gula untuk diberikan kepada tetamu masa majlis tersebut. Lagipun kami akan balik ke kampung cuti ni, jadi aku nak terus siapkan dan bawa bersama. Anak-anak aku yang cumil2 ni pun dengan rela hati menwarkan diri untuk menolong. Disuruh tidur tak mau....

** ni dini yang volunter sendiri nak buka bungkusan pada setiap purse coin dan membuang isi span didalam....(sebenarnya aku dah bt separuh,tinggal lagi separuh ja...)

*** kanak-kanak riang yang membantu mama..

** adam pun nak packing gula2 juga,tapi penuh satu plastik di isinya....hu hu

** dah siap...100 pieces ja...hi hi... itu pun hubby tanya sempat ke nak isi...?


Yang blm siap ialah tugas aku untuk marking paper exam tu ha...
tak dak mood..tgk la malam ni ker....
ingatkan dah siap tugasan ni aku nak p servis aircond keta...dah macam nak hujan lak...




4 ulasan:

DiahRothman berkata...

Fawa, wah dah dapat pembantu yang rajin....

Fawa nak balik kmpng kat mana. Kalo dapat jumpa kan best. Tapi KDee ada family gathering kat Bukit Merah selama 3 hari. Mungkin terus balik Ipoh sat. Fawa lama ker kat kampong, kat mana?

FAWA berkata...

It's ok kak D. Saya asai kat jalan kangkong sana.Dekat2 nak ke Yan. Saya balik 2-3 hari jaga kot pas tu saya lepak kat umah mak kat perak. MAk dah pindah sana,tgl abang ja kat kg.

ada rezeki nti raya,leh kot p raya umah akak....

Cik As berkata...

Salam ..
buat sendiri small2 bag tuh .. kalau ade orang order nak ambil x?

FAWA berkata...

cik as, saya beli yang da siap tu....hu hu tak terjahit saya...tu dok sebey dgn cik as...

from wanie

from wanie