SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

29 Jun 2013

back.


salam semua.
masih ada ke yang menjengah ke blog aku ni?
blog yang aku sendiri tak terusik.

ye... dah sekian lama aku x kisah akan blog ni semenjak aku aku kehilangan arwah abah hampir setahun yang lalu dan sebelum itu arwah mak 2 tahun yang lalu. dua tahun berturut-turut aku kehilangan orang-orang tersayang dan orang-orang kuat dalam hidup ini.apa pun aku tahu allah lebih menyayangi mereka dan aku mendoakan moga mereka aman di sana.

aku pun tak tahu sama ada aku akan kembali aktif menulis semula... sukar untukdijangka
berserah pada Nya dan aku yang perlu berusahakan?

emm...ramadan bakal menjelma...ahlan wasahlan
moga bertemu lagi..
muachss!

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie