SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

31 Okt 2009

travelog HAJI...




INFO BUKU
Tajuk : travelog haji - mengubah sempadan iman
Penulis : muhd kamil ibrahim
Penerbit :PTS publications & distributors sdn bhd.
Tahun : 2008
Harga: RM 26.00

Di saat-saat saya sedang membuat n3 ini...saya sedang menghabiskan bacaan saya kepada sebuah buku ini....yang saya pasti sangat mengujakan akan kebenarannya. Membaca buku hebat ini membuatkan kita akan terfikir dan merenung apa yang di tulis.. buku ini juga saya kira antara yang terhebat kini kerana saya dapat info melalui rakan2 guru saya dan juga di forum dot dot dot itu juga ada yang menyenaraikannya dan juga disini.
Ini bukan novel ya...ini buku berunsurkan dakwah kisah dan pengalaman benar perjalanan ke tanah suci oleh penulis. saya yang membaca juga mengakui menitis airmata.


6 ulasan:

Salmi berkata...

Salam fawa, akak pun dgr buku nie memang best..cuma belum berkesempatan nak beli jer..nak pi cari jugak la pasni :-)

KakZana berkata...

Akak pun dah baca buku ni lebih 6 bulan lepas atas saranan kak ipar. Mmg berbaloi dan banyak memberi kesedaran tentang kepentingan haji & persediaan-persediaannya...

Tanpa Nama berkata...

Fawa...Amy nih... Nak try baca laa...

merpati66 berkata...

salam...baru teringat nak cari buku nie pagi tadi tengok kt tv

mama alicianorman berkata...

askm... mengenai quilt block tu kita pakai mesin jahit..tapi kalau takde mesin nak pakai tangan pun boleh..confirm balik ye kalau nak main atau tidak :)

Aim Ila berkata...

hi fawa!! minat kita sama. sy pun suka baca buku2 yg sebegini. dah baca dan setuju ngan kak zana (kat atas tu). sgt berbaloi!! buku2 mcm ni dpt menolong kita utk memperbaiki diri kita. anyway salam perkenalan..

from wanie

from wanie