SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

16 Mei 2009

keychain




selama ini semua ni bersepah di merata-rata,walaupun aku tak guna tapi aku suka kumpul dan simpan. Ada yang aku beli beli waktu jejalan2 dan ada yang sedara dan kekawan bagi.... ada lagi tu, malam tadi aku cari semua (mana yang aku jumpa) dan letak dlm satu bekas yang besar sikit dari sebelum nya....ingatkan banyak...tp ok la kan...



4 ulasan:

Life's better in Pink berkata...

hi fawa..kak ana pun suka collect keychains, dah bnyk dah..fm pun collect jugak..semua nak collect lah...hehehe..btw kak ana dah tukar link ye, nti fawa update k..:)

Salmi berkata...

Salam fawa, akak pun dulu2 masa time keje makan gaji, kawan2 atau boss yang pi outstation suka bagi keychain, so secara tak sengaja dah mengumpul key chain..banyak gak..entah mana letak..nak punggah stor balik la..

Rose kakrose berkata...

slm wawa,
banyak koleksi wawa...kak pun mngumpul jugak..anak akak kata..ibu ni macam org muda ..suka kumpul benda ni...hehehe..tapi dia belikan jugak..klau pergi mana2..

~FAWA~ berkata...

kak ana, kak salmi dan kak yon...
semuanya bermula dengan tindak sengajakan....yelah org bagi kita simpan, kadangkan nak wat kenangan secara tak sengaja terkumpul...kan kan..

kak salmi...cari jgn tak cari..

kak yon...biasa la hati mudakan...

from wanie

from wanie