SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

13 Sep 2008

Cenderamata majlis perpisahan


Ini lah semua cenderamata yang diterima dari teman-teman sewaktu majlis perpisahan bulan lepas...
ni baru sempat upload gambar.....
ada brooch dari tiffany, miinyak wangi dari egyptian potion, selendang dari mytieshop, handmade gelang manik from my friend ( friends since 1995,sama-kursus waktu degree),...........ada bunga,ada kek..




ni la...gelang manik handmade tu....tapi tak muat dengan aku la...x pa..aku simpan nanti anak daraku ker muat...
kawan aku ni memang minat dengan benda2 cenggini...aku...minat la jugak...


yang ni kek coklat ....special made juga oleh pakar-pakar memasak @ chef terbilang kat KKSY, cakap nak masak per...semua boleh...ukir buah,buat roti,western,timur...


mug sempena hari jadi yang dah lepas....x sempat beri jadi diberi pada majlis ni...bentuknya menarik...
sejambak bunga rose warna pink...juga digubah sendiri oleh kawan aku yang buat gelang tu....

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie