SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

13 Sep 2008

BEKAS KUIH SULAM RIBEN


Sempena sambutan ramadan ni...wmc ada buat sale. Ha aku pun x lepas peluang lah....benda yang paling aku phileu ( pktan latin maksud mencintai).....sulaman reben..

aku pun ode dengan pn.ann, dan aku dah selamat terima....jeng..jengg..

kalau ada warna pink,lagi cantikkkk...ini pun cantik juga..kalu tak takkan aku berkenan..bekas kuih raya sulaman riben, bekasnya plastik.Beli sb kenan ker sulam tu sebenarnya..
cantik tak...pn ann memang rajin n tekun....nak buat bubuh kuih ker tak...hi hi hi..sayang nak guna takut comot, kalu guna pun letak benda lain.....

1 ulasan:

azwa berkata...

salam,

cntiknya bks kuih sulaman riben, nk order ngan pn ann blh lg tak?brp harga tu...?

from wanie

from wanie