SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

29 Ogo 2010

emmm...



salam semua...esok keje ye..keje dan lusa cuti ...
sepanjang 3h cuti ni tak ada apa yang menarik dan kami x ke mana2 pun
sbb ni saya pun dah tak larat
kalau tak maunya kami dah balik Perak b3 pun tak pa nek bas..
tapi aku pun dah tak berdaya
di akhir2 kandungan yang berusia 8 bulan ni
rasanya macam semakin berat untuk bergerak ke sana sini
kalau ada pun keluar sekejap2 ja dan mencari apa yang patut
selebihnya
dok bersantai ja kat rumah
alhamdulilah...
cuti 3h ni dah clear semua baju didobi dan dilipat tgl yang baru basuh la
plak nak lipat...hu hu
bercinta aku nak lipat
aku buat setakat yang larat ja..
lain la kalau pewut ni boleh alih letak tepi sekejap kan....
keje sekolah marking 4 test mgu lepas dah siap 3/4 tgl skit ja lg
yg tgl skit tu sbb mmg x bawa balik...
nak tanda pun pening gak...why?
alahai...lukis standard macam tadika ja...
apa barang...
apa lagi....
emmm baju anak2 ni belum di oter lagi
biasalah beli baju siap mesti ada yang terlebih panjang g2 gni...
aku....
x beli pa-pa pun..sbb kalau bt bju baru pun dapat pakai sekejap ja
dengan mood nak g tempah pun x ada...
walhal kain dah beli..
simpan lah..nti buat baju bila dah slim
ha ha
dok melayan kanak2 berdua ni
yang kakak nak balik umah mak sbb semua orang balik
dah yang adik..biasa la
ada time baik, ada time gado
apa aku melalut ni
hikayat cuti 3h

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie