SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

27 Jun 2010

pesta buku selangor 2010


Akhirnya petang semalam kami sekeluarga samapai juga ke Pesta Buku Selangor 2010. Selain nak meninjau buku-buku apa yang menarik dan ada, aku juga hendak memncari beberapa barangan keperluan lain . emmmm.... x ada apa buku pun yang aku beli melainkan buku untuk anak berdua tu...apa lagi yang kakak mau kalau bukan barangan icon si kakak , SI ANAMUSLIM.

Rasanya kebanyakan gerai buku yang aku tengok dan jengah, banyak kepada keluaran buku kanak-kanak seperti anamuslim, upin dan ipin dan beberapa gerai lagi...tak banyak syarikat-syarikat penerbitan yang besar yang join...selain karangkraf dan DBP.

alamak sorry tak ada pic plak...

3 ulasan:

CikLilyPutih berkata...

kat mane pesta buku nie? teringin nak pegi gak lah

FAWA berkata...

cik lily putih: kat kompleks PKNS shah alam...sesuai la bawa anak2 sempena weekend...

Aida Alias berkata...

fawa.. baru sy tau.. rupanya ana muslim ni byk produknya. anak dara saya hari tu sebut2 pasal baju ana muslim. sy tak tau pulak ni satu jenama.

from wanie

from wanie