SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

9 Mei 2010

today !!



hai...hepi weekend....tiada aktiviti yang menarik hari ni...
juz kami semua pergi ke Ikano Power Centre kerana saya berhajat mencari sepasang kasut . Sepatutnya minggu ni saya plan dengan kakak dan adik, kami bersama balik ke rumah mak...kebetulan Hari Ibu kan...leh celebrate bersama-sama....tapi..tap-tap isnin lepas saya diberitahu, hari Sabtu saya mesti hadir ke sekolah untuk menjadi fasilitator untuk satu program kepimpinan pelajar....oh..agak frust juga...balik saya minta kakak terus telefon mak inform...dan untuk kakak dan adik juga saya inform awal-awal yang kita tak dapat balik jumpa mak (panggil mereka kepada mak saya) sbb mama sekolah.so..ni la aktiviti kami td lepas p beli kasut saya....RONDA IKEA>>>

pastu malam ni saya tgk kat FB abang sulung saya ada wat mini celebrate mother's day untuk mak...wa..wa...sedihnya x dapat join hu hu...mesti mak terharukan...apa2 pun saya doakan agar kembali sihat ...dan sentiasa ceria dan bertenaga...insyaallah x ada aral saya balik mgu ni...

saya...kakak...adik...MIss U MoM!!!

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie