SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

7 Apr 2010

indahnya pertemuan


sabtu lepas , ketika menyapa-yapa wanie kat FB..wanie ada mengajak aku ke rumah ija. ija teman lama aku sewaktu zaman muda-muda dulu semasa sama-sama belajar. al-kisah...wanie dah ija baru berkenalan, dan aku baru dua minggu sebelum itu berkunjung ke rumah ija. kebetulan...aku pun kelapangan pada hari berikutnya...memandangkan tinggal kami tiga beranak saja...maka bersetujulah aku....

emmm...akhirnya sungguh tak disangka...dapat juga aku bertemu dengan wanie...rakan forum yang dikenali semenjak 2-3 tahun lepas...tp tak pernah bersua tau...kecil molek orangnya..begitu juga dengan anaknya Fifie...

Tidak melepaskan peluang ni...ija jemput bersama rakan lama kami, sue....ha apalagi....riuh rendah...teringat kenangan lalu... tapi kami semua x sempat bergambar, gara-gara sibuk dengan anak masing-masing... ini ja dapat ku rakam...

sapa- sapa nak tahu @ tengok citer hari tu leh visit ija dan wanie.

wanie & ija...i like this pix...

pix by ija


to all mamasan of the day...on that day...luv meet u all!!!!

1 ulasan:

Liz Othman berkata...

Nyah! mak komen kat shoutbox ko nyah! kekdahnya bla mak klik trus ilang shoutbox!! kelakau nyah, walauapapon, pertemuan kita hari tu mmg best nyah!! Cume xbest sbb xdpt nk g sauna dgn ko nyah!!N ksian kat wanie anak dia ngamuk habis.....

Nanti mai lein ok, utk wanie...jgn lupa kek coklat klu dtg k.....wah! over mak nyah!

from wanie

from wanie