SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

9 Feb 2010

-buku-



hi hi hai semua....
sepanjang 2 bulan pertama di tahun baru 2010 ni dah 4 kali aku mengunjungi kedai buku POPULAR itew....for the 1st,2nd an 3rd...cam biasa la aku g carik buku kerja dan buku rujukan untuk persediaan ke kelas gitu...hu hu semangat membara jitu gitewww

ha ...ni kali ke 4....ni la yang aku beli...opppsss tapi bukan ntuk aku tau....kali ni untuk adinda aku yang bongsu itu...dah janji kakak mithali ni hi hi....dah beli separuh dah dan ini hutang lagi separuh ...dalam banyak2 tu ada satu ja buku aku...yang kala hijau tu.... oh ya....adinda kepada kakanda ini bakal menduduki PMR tahun ni....walaupun umurnya baru 14 tahun, suppose to patut baru t2- tapi dia lompat kelas sbb masuk sekolah awai 1 tahun,...

yeahhh dan lagi satu...dia akan menyambut ulangtahun ke 14 pada 18hb nti.....so i bagi satu hadiah...tu yang tebai tu....semoga dia sentiasa ceria dan berjaya dunia akhirat....dan hope to her bakal cemerlang lagi dalam PMR lak...

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie