SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Dis 2009

terima kasih atas ingatan...



emm...diam tak diam saya dah meninggalkan mereka hampir 5 tahun...mereka?
mereka yang adalah my 1st class yang saya pegang dan mengajar waktu mula2 berada dalam bidang ini. sayang sangat dan bertuah sangat dapat pelajar macam mereka yang sporting dan
bek2 hati semua...
nakal2 zaman remaja
hi hi...

| ni depa bt surprise..celebrate b-day saya dalam kelas |

sekian lama akhir kat FB kami bertemu...berduyun2 la...yalah ...depa satu kelas saja 45 orang,tahun akhir campur pula dengan kelas integrasi...poning kepalo omak eihhh....

ramai antara mereka dah kawin, beranak pinak, sambung study dalam dan luar negeri...

emmm.....actually saya nak ucapkan terima kasih atas ingatan ketua kelas ..kelas ini
yang akhir bakal ke jinjang pelamin bersama idaman hati, yang saya tahu mereka kenal since study lagi...kerana mengirimkan kad undangan kepada saya

ketua kelas DRG
| MR NURUL ANWAR B IBRAHIM |
..(nama dia cam org politik...
orangnya pun comei!)



untuk nuat | tq & tahniah arkk dari saya! SELAMAT PENGANTIN BARU



Tiada ulasan:

from wanie

from wanie