SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

6 Dis 2009

..FQ..



salam...
emm n3 kali ni juz nak show kat u all FQ yang dibeli kat ANNA PATCHWORK ari tu...
semuanya pada saya cantik2 belaka dan saya pilih yang design simple sahaja.
Untuk faridah yang bertanyakan saya berapa harganya....emmm ni 1st time saya beli FQ,
maka saya tak dapat lah nak buat perbandingan...tapi kat sini ada yang dah siap di potong dan harganya RM 8.90.. dan yg masih belum di potong...yang cantik tersusun di rak adalah mengikut harga kain tersebut .


dan sebelum saya tamatkan n3 ini...saya nak kongsi sesuatu dengan semua...mungkin ada yang tahu mungkin tidak...just 4 knowledge...
ok...kawan2 pernah lihat tak nombor2 berwarna pada hujung kain seperti ini...


tentu pernahkan...ok untuk pengetahuan semua...ini menunjukkan bilangan warna yang digunakan untuk cetakan pada sesuatu fabrik tersebut....dan ini bermakna untuk menghasilkan design tersebut sebanyak xx (merujuk bilangan warna ) cetakan telah dilakukan....



bye...

1 ulasan:

zs berkata...

salam farah,

thanks sudi kongsi info tu...baru akak tahu,he,he...kalau dlm quilt&patchwork siap mrk guna hujung kain [lebihan2 tu]tu utk buat projek.

from wanie

from wanie