SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

13 Nov 2009

kedai yang saya suka....


emmm....korang nak tau tak...selain suka menjamu mata sambil juga terkadang tu melesapkan duit di kedai barangan kraf...saya juga suka ke kedai alat tulis @ bahagian alat tulis...saya x tau kenapa saya suka...agaknya sebab fancy kot....yesss...saya suka pen pelbagai2 jenis dan warna warni, bentuk dan segalanya lah ...kelakarkan..

sib baik kerjaya dan minat saya secara langsung menghubungkan penggunaan dengan kesemua juga...
dan secara tidak langsung juga minat macam ini juga turun pada anak2 saya. Sbb mereka adalah peneman setia saya bila meronda ke tempat begini...

especially si kakak...apa yang ada dalam bekas pensil saya, macam tu juga dia mahu untuk dirinya...
maka saya juga tidak akan kisah lah jika dia mahukan alat tulis...cuma terkadang tu x terlayan juga kan...
semalam lepas amik dari nurseri saya ke kedai alat tulis berdekatan...kerana mahu photostat..macam biasa sambil tgu apek kedai photostat kami meronda dalam kedai cumil tu...apek kedai tu dari x friendly sampai dah boleh wat lawak sbb asyik selalu tgk kami datang agaknya. Macam biasa 2 beradik ni pun x lepas juga nak barang....mereka mahu selotape katun...tu..
emmm balik rumah...dia lekat merata buku la...siap wat plaster lagi...

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie