SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

26 Okt 2009

::bertemu di Alam Budiman::



sabtu lepas aku berjumpa dengan rakan pengajian ku yang dah hampir 7 tahun begitu tidak bertemu.
waktu habis belajar dulu, kalau aku turun kl, pasti aku akan lepak2 kat rumah sewa dia. tapi lepas beberapa insiden yang berlaku pada teman ini, kami terputus hubungan...dan aku juga waktu itu kembali sambung belajar. tap..tap..raya baru ni semua member class kat itm yang berFB menyata, nuri mengirimkan kad buat semua mengikut alamat yang ada.
kebetulan kat FB juga ada rakan sefakulti dan sekampung nuri menyatakan mahu ketemu nuri.kebetulan jarak rumah rakan ni juga sekitar kawasan daerah aku...maka aku pun mahu bertemu juga. dan rakan ini juga agak lama juga kami tidak bertemu. Di fb lah kami selalu berbicara.....
dan akhirnya tanpa dirancang kami b3 bertemu setelah masing2 bekeluarga...berciter sampai x hinggat nak balik.... apa pun kami merancang untuk bertemu lagi dan lagi bersama geng class AD12 yang hampir 10 tahun terpisah..........




~may god bless us!!

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie