SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

5 Sep 2009

::BLACK::



salam semua...

siang tadi saya baru dok pulun siapkan 'kapkek' seorang teman...hi hi later i show u...ark..
dalam secara tak sengaja saya tertonton citer hindi/hindustan ni.
dah lama tak tengok filem hindustan...
dulu2 masa kecik2 memang x miss...sekarang boleh kira dgn jari...hi hi...

citer tadi rupanya berjudul BLACK. sbb saya sebenarnya saya mula menonton setelah sejam dia bermula... kenapa saya nak citer ttg filem hindi ni...? sbb ianya citer benar.. ok boleh dapat maklumat lanjut BLACK.. dilakonkan oleh rani mukerjee dan amitha bachan ...ntah kenapa saya jadi terusik hati dan tersentuh menonton citer ni....bayangkan seorang yang buta dan pekak serta bisu pulak tu.... bercita-cita nak belajar di universiti...kesungguhannya yang meruntun perasaan saya...dengan keadaan dia...bukan mudah untuk dia melalui semua itu...

mk di lain masa saya dapat tonton dr mula kan.....

1 ulasan:

Kak Ani berkata...

salam farah..
akak pun termenonton cite ni...sama la..dah sejam mula baru tgk..

mmg cukup menyentuh hati...sampai bengkak mata akak ni...

rupanya dr kisah benar ek...akak pun mmg agak gitu...

bukan sengan watak tg rani bawak tu...biasanya watak dia cantik & seksi je...

from wanie

from wanie