SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

4 Jul 2009

pertemuan dengan rakan eg



Pagi tadi kami dah sama2 berjumpa setelah hampir seminggu saling bercalling2...kami dipasangkan oleh MRSnor sempena eg. Seperti dijanjikan kami jumpa di C4, Subang Jaya pagi tadi...

Gambar saya pinjam ya kak-e, seperti biasa saya pergi bersama cinta hati saya untuk bertemu kak-e dan kakak angkatnya. Untuk kak-e...terima kasih banyak2, saya dan gembira sangat dapat bertemu dan menerima hadiah eg iaitu faux cake berserta bunga dari akak.... sempena Julai bulan kelahiran saya...hi hi hi...rupanya akak ni comel ja orangnya dan peramah...

dan untuk partner saya, Sarah di penang....saya akan pos eg sarah secepat mungkin...barangnya dah ada...


2 ulasan:

MrsNor berkata...

salam Fawa
Alhamdulillah dah terima. Sedapnya kek tu.. kalau buleh makan kan. Terimakasih turut serta dlm porgram anjuaran akak.

khadijah berkata...

tak kisah lah sampai lambat ke cepat..
asal sampai dengan selamatnya..thanks
-sarah95

from wanie

from wanie