SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

16 Jul 2009

~Makhluk Tuhan Paling Cantik....~





~Makhluk Tuhan Paling Cantik....setiap orang ada persepsi sendirik kan..aku juga..kalau kawan aku ada pendapat dan perpepsi dia...aku juga..ini lah orangnya pada pandangan mata kelabu aku... i don't know why...since 1st time dia pakai tudung...aku cukup suka, cukup ralit mata kelabu aku memandang.....terserlah sangat keayuan makhluk tuhan ini berbanding sebelum itu..nyaris2 anakku yang pertama mau ja ku namakan wardina, nasib x mo.Biar anak aku ada identiti tersendiri bukan klon .....jangan marah yer...kalau korang tak suka dia,tak pa...aku tak kisah pun...just make me happy...

Ini terbaru di pasaran aku belik semalam...ha ha bukan kerana menilai kulit tau...isinya jugak...

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie