SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

22 Apr 2009

-------->>Mayfair Handicraft..


emm...take time juga nak up date blog ni...bukan apa, bila weekday bz
dgn kerja seharian buat aku jadi malas...juz baca n ronda blog orang ja...

last sunday..en.hubby ajak g mydin usj...
emmm good idea..leh ronda2 kan...tiba2 teringat mayfair handicraft,
dekat area2 situ jugakan......jadi aku pun ajak en.hubby singgah jap.
Aku tak pnah sampai sini juz tahu melalui tenet ja...
nak tengok gak apa barang yang menarik....


ini lah yang aku rembat......dah alang2 sampaikan... :)
Kedai ni juga menawarkan class kraf , kalau tak silap free...
kita oleh beli barang
disitu dan tokei dia boleh ajar.
Next time aku nak p Yee Button plak....tapi tak tau lg bila...


Tiada ulasan:

from wanie

from wanie