SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Mac 2009

jalan2 ke DAISO


hi hi...hari ni x ada pe nak kongsi juz to share dengan kekawan semua...
gara2 berjalan di maya ni aku jumpa DAISO... apa tu...sebuah kedai RM 5 from Japan ...kat mana ? Kat the curve..yang menarik nya bila ada yang tunjuk ada printed felt dan macam2 lagi...so apa lagi...lagi pun tak jauh sangat dari rumah aku...emm sambil2 tu leh bawa a.n.a.k. jejalan, so kami pun memulakan rombongan bersama ini diketuai oleh mama (aku) dan ahli (a.n.a.k.).....

emmm...dapat juga lah...macam barangkiut ada di situ....ok lah barang2 dia...macam2 ada...barang gardening...home decor...alat tulis...barang memasak (acuan kuih dan peralatan)...kotak kertas pelbagai bentuk...kad2 ucapan yang cute2...beg2 comei yang cute...selipar japan..shawl bandana...mangkuk2......

emmm....

ni aje yang aku beli....

5 ulasan:

Ogy berkata...

lorr takde gambar ke fawa....adehhh nk gak tgk apa yg dibeli...(heh nyibukk jek)

NJ@goboklama berkata...

laaaaa,gambarnya mana? ;)

Idayu berkata...

ada felt??nak g daisola..xbole jd.mgu dpn kna ajak suami g.:)

FAWA berkata...

sori arrk gambo lambat letak....

idayu....ada...kena pusing2 cari..

bea berkata...

wah..
hm..
mahal2 x printed felt 2?
atau lbh kurang hrga felt yg biasa?

from wanie

from wanie