SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

31 Jan 2009

decoupage..


Alang-alang buat untuk eg...buat la untuk sendirian berhad juga...tumpang ada vitamin M sikit ni...
so ni la hasil yang tak seberapa....


yang ini pulak dah bagi pada nyenye...kebetulan dia datang kemarin...lagi pun dah pnah berjanji ...kalau tak janji pun mmg nak bagi...



yang ni...hi hi..projek tak jadi...kes tak sabar..tak pa belajar dari kesilapan kan...
ingat nak buang ja...tapi display gak kat dapur kecik kita tu...

1 ulasan:

inna berkata...

cerah mata kak inna tgk decoupage fawa...lepas ni tepek la banyak2 hasil seni fawa tu ye..

from wanie

from wanie