SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

17 Okt 2008

ad-hock...aku yang kena


bz minggu ni siapkan keje2 kat sekolah..sementara budak2 yg bercuti, exam pmr dan gerak gempur.habis settle keje,ada lagi 3 buku koko x siap...bdk x hantar...aku ni dah lah take over keje orang jer...aku dah p kejar budak2 tu sblm amik peksa...tapi hampeh...gantinya aku belikan yang baru dari kena bebel.....

tap tap waktu terakhir nak balik ada meeting lakkk...cot cet cot cet..nama aku disebut pengetua minta gantikan orang.......dalam meeting pulak dia dok nyebut...ok la aku ni orang baru di tempat baru,takkan nk buat rekod tak bersih...pasrah..kira last minute la arahan ni,meeting habis hampir jam 4 pm

walaupun...

aku x dapat sebarang info..nasib ada kawan yang pergi..dengan bantuan dia aku sampai ke banting,dengan ihsan suami tersayang menghantar aku bersama anak-anak...
perjalanan mengambil masa dalam 1 jam lebih dari shah alam ke morib...
oleh kerana dah lewat, mereka stay di sini...

emmm...nantilah sambung lagi...ada keje nk kena bt...

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie