SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

24 Sep 2008

aku @ 23.09.08..


salam malam...

malam ni tak panas sangat kot...dah 2-3 malam cuaca panas bahang hingga ke malam...
alhamdulilah hari ni dah masuk hari ke 24 puasa....lewat malam baru dapat jengok2 kesini...letih pun ia...

balik sekolah tadi aku terus drive g selayang..tempat keje lama...bukannyer apa..k pah nak call baju yang upah kat mak dia dulu dah siap..baju aku dan baju dini. sampai sana dah dalampukul 3 lebih...amik baju dari keta kak pah..aku naik atas opis jap...jumpa kak pah dan beberapa orang yang lain...aku tak naik tingkat 3, jumpa kawan-kawan lain memandangkan waktu dah suntuk...kalau naik mau bertapa lagi sejam. Dalam jam 4 lebih aku minta diri balik...takut jam nanti kat sri damansara tu...nampak kat dataran kat kitchen tingkat 1, student HOTCAT dok bakar satay. Niat hati nak singgah selayang mall, tapi takut lewat lak sampai rumah.Tiba rumah dalam 5.45 pm terus amik sayang-sayang berdua kat taska...balik rumah punya letih aku tertidur......terjaga bila abah diaorang dah balik...

--------------------------------------------------------

lagi 2-3 minit nak berbuka..blackout lak...so candle break fasting lah kami petang ni....lepas berbuka , aku ajak hubby g The Store Sg Buluh..nak beli baju untuk adam. Dah 2-3 hari nak pergi, tapi tak terpergi...dalam gelap tu kami berempat menapak turun tangga dari tingkat 7, lif tak ada 'karan'. Ramai juga orang kat The Store especially kat bahagian pakaian kanak-kanak,rembat baju, seluar, tuala mandi (saiz besar)...kih kih...beli baju ada percuma bag..ha pink gitu...balik rumah dini isi semua barang, siap galas keliling rumah....

nanti lah aku snap gambar beg pink tu, sesuai dibawa berjalan bersama anak-anak...

ok..babai..wa sudah letih lorr..mau tido

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie