SILAKAN_siGn_iN_GuEStBooK_faWa..

FOLLOWERS

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

29 Ogo 2008

OGOS 2008


sedar tak sedar dah di penghujung bulan kemerdekaan dah.....apa yang happenin in this month?
well..well..1 Ogos 2008...aku melapor diri ke tempat kerja baru....setelah memilih untuk teruskan perkhidmatan dalam skim DG..akhirnya aku menerima arahan penempatan semula ke sek di bawah KPM. Jika sebelum aku di bawah KPT, akhirnya aku ke KPM.Aku ada sebab aku tersendiri kenapa dan mengapa aku memilih untuk di sini..

sedar tak sedar dah hampir sebulan aku kat tempat keje baru,sekolah baru...suasana yang cukup berbeza berbanding sebelum ni , setelah hampir 6 tahun berkhidmat dengan kerajaan Malaysia...

Terima kasih juga kepada rakan-rakan tersayang di KKSY yang meraikan kami2 yang bertukar sebelum cuti sekolah baru ni..majlis di adakan secara mengejut, demi tidak menghampakan kekawan tersayang, habis sekolah...aku bergegas ke KKSY. Sedih la plak...depa habis-habisan raikan....semua unit di jabatan kejuruteraan dan kemahiran termasuk kelab kebajikan staff, masing2 ada cenderahati nak bagi....wargh...sedihnya...sayang korang semua...

untuk pelajar-pelajar tercinta, saya tak sempat jumpa korang semua....semuanya saya dapat secara mengejut....especially pelajar SAN 4 dan SKHK 4 & 2.....saya doakan kalian berjaya....

dulu masa pindah dari PJB pun aku sedih...tinggalkan rakan setugas & pelajar tersayang...sekarang pun sama.....

Tiada ulasan:

from wanie

from wanie